ЧИ ІСНУЮТЬ ТУТ НЮАНСИ
Одним з найпоширеніших запитань державному реєстратору при прийомі заяв є: «Чи можу я подати документи, а отримати замість мене прийде хтось інший ?».
Відповідаючи на нього хочеться звернути увагу:
По-перше, ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ видавати заявнику документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав у строки, менші, ніж ті, з урахуванням яких ним сплачено адміністративний збір за державну реєстрацію прав (акцентуємо, що розміру адміністративного збору і строкам проведення державної реєстрації були присвячені наші попередні дописи).
По-друге, за результатами розгляду заяви державний реєстратор ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ:
повернути заявникові документи, подані для державної реєстрації прав у паперовій формі,
за наявності бажання заявника отримати результати державної реєстрації прав у паперовій формі – видати витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав,
чи (у разі відмови у проведенні державної реєстрації прав) рішення щодо відмови в державній реєстрації прав.
Державний реєстратор під час повернення документів, поданих для державної реєстрації прав, відповідно до закону встановлює особу заявника та перевіряє обсяг його повноважень.
Що стосується повноважень представника, то слід пам’ятати, що:
Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що підтверджує повноваження діяти від імені іншої особи, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, нотаріально посвідчена довіреність або відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи.
Дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, перевіряється за допомогою Єдиного реєстру довіреностей.
Якщо ж Ви не плануєте видавати іншій особі нотаріальну довіреність на отримання документів – не хвилюйтеся, вони будуть зберігатися в Департаменті необхідний Вам проміжок часу, без встановлення будь-яких граничних строків чи обмежень.